Dag 9: Back Home - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Annemarie & Ben Dekker - WaarBenJij.nu Dag 9: Back Home - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Annemarie & Ben Dekker - WaarBenJij.nu

Dag 9: Back Home

Door: Barls & Smoky Mountains

Blijf op de hoogte en volg Annemarie & Ben

19 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Kissimmee

Zaterdag een beetje uitgeslapen, nog een rondje hardlopen (ben) en Rolande lag zoals gewoonlijk weer vroeg in het zwembad.

Spullen in de koffers gepakt, huis een beetje aan kant gebracht en door gereden naar Denny's voor een ontbijtje. Tjerk die normaal niet een grote ontbijter blijkt te zijn, ging voor de Grand Slam. Een ontbijt waar je normaal de hele dag op kan leven. Het ging bijna op...

Afgelopen dagen waren we al een aantal keren zgn Pawn shops tegen gekomen die we ook wel van de TV kennen. Zaken waar je spullen kunt verkopen, in onderpand kan geven etc. Dus nieuwsgierig als we zijn toch maar eens zo´n shop binnen gelopen. Nu hebben wij in Gouda een garage met `wat`opslag van materialen en relikwieën, maar zo´n Pawnshop heeft wel heel veel gelijkenissen met onze garage. Werkelijk alles wat maar te verkopen is ligt daar, van autobanden, tot tennisballen, sieraden, laptops tot en met geweren. (zie foto).

Daarna de auto's ingeleverd bij de rechtmatige eigenaar (Alamo) en ingechecked voor de vlucht naar Detroit en dan door naar Amsterdam.

Alle vluchten goed gegaan en Thomas en Rolande werden luxe opgehaald door Jose.

Even terugblikkend op deze week, het was echt heel leuk en goed om te zien dat de kids zich tot zelfstandige volwassen hebben ontwikkeld met een gezonde dosis nieuwsgierigheid om de wereld te verkennen. Voor ons (Annemarie en Ben) was het geplande plaatje compleet en goed.

Nu maar weer sparen tot 12 oktober 2019.... om te zien wat we dan kunnen doen....

Mochten jullie door de verhaaltjes info nodig hebben over huizen en attracties in Florida, geef maar een gil.