Dag 3: Swamp and a suprise - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Annemarie & Ben Dekker - WaarBenJij.nu Dag 3: Swamp and a suprise - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Annemarie & Ben Dekker - WaarBenJij.nu

Dag 3: Swamp and a suprise

Door: Barls & the Smoky Mountains

Blijf op de hoogte en volg Annemarie & Ben

13 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Kissimmee

Goed dan ben je 35 jaar getrouwd en dan kom je s'ochtends op en zie je een living room vol met ballonnen en slingers. De kids ( and S&M) hebben een champagne ontbijtje gemaakt. Dan pas realiseer je wat een geluk we hebben met de kids (en S&M !!).

Na het ontbijt ging de "crew" even chillen in het zwembad en wij de krant lezen.

Even lunchen in old town van Kissemmee en dan door naar ons swamp avontuur.

Ok je neemt een oud vliegtuig en sloop daar een propeller vanaf monteer die op een boot. (span er een gaasje omheen dat niet iedereen zijn arm erin steekt) en plaats daarna een zestal stoelen en u heeft een Airboat..

Nu maken die dingen zoveel lawaai dat een koptelefoon noodzakelijk is voor de communicatie.... Maar goed dan ram je daarna met 70 km/uur de swamps in.... Elk normaal denkend beest vliegt dan op de vlucht,inderdaad de vogels vliegen op maar de alligators blijven als een dooie liggen.

Leuke tocht gemaakt (zie foto) en een hoop dieren gezien.\

S'avonds hadden de kids in het geheim een boeking gemaakt bij de Outdoor Steakhouse, en daar lekker gegeten.

Met een rood verbrand hoofd nog een glaasje wijn aan de pool, morgen vroeg ontbij want dan gaan we de rollercoasters in Universal verkennen.

Tot morgen

• 13 Oktober 2014 - 06:30

Angelique :

helemaal gaaf ! Ook nog de wasbeertjes gezien die hondenkoekjes eten ?

• 13 Oktober 2014 - 09:49

José:

Wat leuk dat de kids (inclusief S&M) nu snap ik hem.....duhhhhh
    jullie verrast hebben met een champagne ontbijt, ze zeggen wel eens: "wat je erin pompt, komt er OOIT echt allemaal uit".... dus goed gedaan Ben en Annemarie.

Leuk dat er een foto bij zat van jullie Airboat, want in mijn verbeelding zag ie er toch anders uit.
    geniet nog lekker met elkaar.
    Ik kijk nu al uit naar het verslag van Universal.

lieve groetjes aan allemaal, xxx José

• 13 Oktober 2014 - 11:43

P.J. En Irene:

Weer ouderwertse reisbeschrijvingen waarvan wij maar ook Moeps van genieten.
    Ik print ze uit en breng ze even naar de Bleulandweg.

Groetjes van ons en geniet ervan.

P.J. en Iren