Dag 1: Just in time - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Annemarie & Ben Dekker - WaarBenJij.nu Dag 1: Just in time - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Annemarie & Ben Dekker - WaarBenJij.nu

Dag 1: Just in time

Door: Barls & the Smoky Mountains

Blijf op de hoogte en volg Annemarie & Ben

10 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Kissimmee

Dag 1 (vrijdag) was de vlucht van A'dam naar Detroit en dan door naar Orlando. Op zich geen problemen, op de eerste vlucht zelfs een half uur vertraging ingelopen. Dat moest ook wel want we hadden 1 uur en 40 minuten om over te stappen.

Komen we aan bij de Immigration in Detroit, 25 hokjes waarin zo chagerijn van een Immigration Officer kan zitten.Echter als je maar 4 hokjes opensteld en er vervolgens zo'n 300 man binnen komt krijg je dus een rij.Zeg maar gerust een lange rij. De tijd tikt voorbij en het boarden van de tweede vlucht was al begonnen.
De beste man deed zijn best en Smoky and Mountain hadden de koffers als verzameld (zij waren er dus eerder door).Vlug de koffers opnieuw ingecked en door de X-ray (geen idee wat dit laatste voor nut heeft). Gesprint naar de tweede vlucht en we konden zo door lopen.

Op Orlando de autio's opgehaald,(een tank en een compact car). Zegt die vent van Alamo, kies maar uit wat je leuk vind. Dus kwamen we uit op twee rode auto's(een chrysler, Town & County) waarin je de lokale fanfare in kwijt kunt en een Dodge Avenger voor de kids.

Op weg naar ons huis. Daar aangekomen,mooie tent.(maar goed daar staan er genoeg van) met vier slaapkamers, twee badkamers, grote living,dining room en een keuken met typische Amerikaanse kit. (een koelkast waar je wel een koe in kwijt kunt, en ook de eindelijk de twee liter flessen cola in de deur. Maar de grootste benifit van het huis is wel het zwembad en de jacuzzi, die in de tuin liggen.

Goed getracht zo lang mogelijk wakker te blijven maar om 21.00 uur gingen alle lampen uit. Zaterdag weer een dag.

• 12 Oktober 2014 - 16:43

Elvera:

Een jacuzzi, lekker.......

• 12 Oktober 2014 - 18:47

Jose En Bram:

WIE ZIJN SMOKEY and MOUNTAIN ??

hhihhiiiiii toch niet Rolande en Thomas ???
    wat onwijs leuk om jullie vakantie avontuur te volgen, echt we genieten hiervan.

Zo fijn dat zo'n huis (jij noemt het een tent..............BEN !!) maar wel een goeie koelkast heeft, en een foto van jullie binnenzwembad heb ik mogen aanschouwen.

LIEVE mensen, geniet van deze trip, en laat al die (kleine ergenisjes) de boel niet verstieren. we volgen jullie op de voet, en vinden het erg tof om dit te doen,

dikke kus, Berg en Co.
    Mountain and Smokey......hhihhiiiii

• 12 Oktober 2014 - 21:04

Angélique:

en dan maar hopen dat je veel vuile was hebt zodat je ook de waanzinnige wasmachine mag gebruiken...een avontuur op zich alweer !