Dag 2: Gators and nog meer Gators - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Annemarie & Ben Dekker - WaarBenJij.nu Dag 2: Gators and nog meer Gators - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van Annemarie & Ben Dekker - WaarBenJij.nu

Dag 2: Gators and nog meer Gators

Door: Barls & the Smoky Mountains

Blijf op de hoogte en volg Annemarie & Ben

11 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Kissimmee

Goed vannacht natuurlijk om 05.00 klaar wakker vanwege het tijdsverschil en daarom maar buiten gaan ziiten aan de pool om de zon op te zien komen...
Temperaturen zijn hier aangenaam (29-32 oC) blue sky, maar wel high humidity.

We hadden vrijdagavond nog even de Walmart bezocht voor wat boodschappen.(by the way the Walmart hier op de hoek (5 minuten rijden) is gewoon 7 dagen , 24 uur per dag open) en echt een joekel van een zaak.

Nu gaat alle supermarkten in Europa over op papier zakken of helemaal geen zakken, wij verlieten die tent met 15 plastic tassen met boodschappen. Hoezo milieu ??

Een heerlijk Amerikaans ontbijt gemaakt, met scrambled eggs, bacon strips, fresh fruit en muffins, toast en broodjes. (by the way Amerikaans brood is echt niet lekker, in ieder geval niet uit de supermarkt)

Daarna op weg naar Gatorland, waar ze een collectie gators hebben van jewelste. Inderdaad van klein tot (heel) groot. Allerlei shows bezocht van springende aligators (eindelijk ook begrepen wat het verschilis tussen een aligator en een krokodil) tot gatorwrestling. Leuke ervaring.

Terug gereden naar ons huisje en s'avonds bij een lokale Mexicaan gegeten. De dames een cocktail, waarin Simone wel de kroon spande met een Corona beer cocktail (zie foto)

Met een glaasje wijn nog even aan pool gezeten totdat om 23.00 de rolluiken weer dicht gaan.

Morgen naar de swamps.

• 12 Oktober 2014 - 18:53

Jose En Bram:

Super tof, het zien van die krokodillen, en dan ook nog vechtend !!
    foto's inmiddels via de app ook gehad van Thomas.
    ZIjn jullie al een beetje gewend aan de temperatuur daar ?
    want die lucht vochtigheid is wat wij hier in ons kikkerlandje niet gewend zijn.

THOMAS, je koptelefoon is ondertussen gemaakt door je paps, die gooi ik van de week even op in jullie huis, als ik de planten ook ga begieten.

Die supermarkt, niet normaal, ik ben er via google even naar toe geloodst, maar 24 uur per dag, wanneer slapen ze daar in AMERIKA ??????

geniet van de dag van morgen, en ehhhh Ben, een keer de zonsopgang zien is leuk, maar morgen misschien een beetje uitslapen !!

kus uit De Meern, en alweer benieuwd naar het verslag van morgen .......

• 12 Oktober 2014 - 23:38

Ben:

Tjerk Rook (Smoky) en Thomas de Beg (Mountain)